Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sanks Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Abigail
21 jun 2026 om 19:35
Het was erg druk maar de telefoniste heeft toch kunnen regelen samen met de keuken dat het eten eerder klaargemaakt kon worden, was hier heel erg blij mee want voetbal zou ook bijna beginnen haha! Eten was ook nog eens erg heeeerlie, Al met al TOPPIEEE!
Romaissae
20 jun 2026 om 20:40
Lekker en snel klaar, vriendelijk personeel :)
Fatima
17 jun 2026 om 7:17
Hele lekkere sushi en goede service. Ik vroeg wat extra’s en dat hebben ze er bij gedaan wat eigenlijk niet had gehoeven! Erg klantvriendelijk van ze. De sushi kwam ook warm aan
Nour
13 jun 2026 om 20:41
Bestelling was 50 minuten te laat eten was wel lekker